LOVE YOUR LIFE















Saturday, March 5, 2011

JenAma SenDiri...

Urmm..kan best kalo kite ada jenama sendiri.... kalo ada jenama sendiri ini macam-macam boleh buat...nak reka apa-apa pow boleh... hah! kalo kami la...mmm... nak bubuh Jenama ape ek...tapi rasa cam CTz je sesuai huhu...huhuhu!!  cam sedap jer dengar..kan?? hahaa!! jenama apa ek sesuai ngan CTz ni??? tapi kalo satu hari nti kami ada semua jenama ni...memang cool lah!!

1. CTz Corporation
2. CTz Collection
3. CTz Boutiqe
4. Proton CTz
5. CTz Mall
6. CTz Enterprise
7. CTz Entertainment
8. CTz Studio
9. Malaysian CTz Restaurant
10. CTz Designer
11. CTz perfume
12. CTz Cosmetic
13. CTz Mobile
14. CTz team
15. Kraft CTz
16. CTz Bookstore
17. CTz Bus
18. CTz foodtaste
19. Majalah CTz
20. CTz Travelling
21. CTz Bakery
22. CTz Sport Center
23. CTz Construction
24. CTz Channel
25. Rumah Kebajikan CTz
26. CTz Banking
27. CTz Club
28. CTz Production

wah!! memang banyak lah..rasa macam nak tulis jew lagi..nak tambah-tambah..tapi nanti orang kata tamak lah pulak . harap-harap lah salah satu jadi kenyataan walaupun tak semua... tapi kalo semua jadi kenyataan apa salahnyer... hehe..Moga-moga tercapailah  hasrat tu...tapi after this..ingat nak design jenama CTz lak la...!!