LOVE YOUR LIFE















Sunday, August 28, 2011

pekerja kilang dapat KEJE JKR!!

lagi episod baru dalam hidup!! ...bak kata orang 'hilang tumbuh berganti' macam tu lah nasibku.. tinggalkan IRIICHI... JKR pula yang menanti!! alhamdullillah...syukor!
akhirnyer dapat jugak teruskan cita-cita walaupun hanya technician qs jer kat situ... tapi alhamdullilah setakat ni..semua berjalan lancar... mane tak nyer... dah biasa suasana kat jkr tu.. lagi pow dulu pernah praktikal kat situ...
Hmmm...bermula lah kerja-kerja sebagai seorang pekerja sebenar...sebelum nak gapai ijazah... dapat jugak peluang cari pengalaman kat jkr ni... walaupun tempoh kontrak bekerja bermula bulan 6 yang lalu sehingga bulan12 ni.. tapi saya tetap akan gunakannya sebaik mungkin untuk bekalan masa akan datang... insyallah.. moga cita-cita untuk terus berjaya akan menemui jalan mudah...aminnnnnn!! (harap-arap pemohonan sambung ijazah dapat...! -doakan ek!!)