LOVE YOUR LIFE















Wednesday, May 21, 2014

Setelah sekian lama... saya update lagi!!!

Assalammualaikum!!!

hai!!!! helooooooooooooooooooooo.... (panjang lah cangat!) -jelas kot dah lama tak update blog ni ..sejak aku berhenti kerja secara rasmi dari keje kilang tu.. setahun lebey.. nampak sangat aku buzy +++ kt jkr perlis itu.. walaupun aku hanya technician kontrak jer.. :( !! but now  i'm happy coz new life new vision n new strategy coz half dari impian ku tercapai!! amazing kan! kuasa ilahi! believe!!!

first, tak nak citer panjang, just nak share apa yang jadi ..and apa yang terjadi! (aik cam pelik kedengaran ayat tu!) hehe .. alhamdullilah ..semua berjalan lancar! kira penat lelah berbaloi. .. yelah! lepas masuk jkr perlis, banyak benda kot aku belajar! tpi aku sebenarnya belajar erti kehidupan dari kerja kilang lagi rasa nyer.. mana tak nyer kat sana lah aku belajar untuk rasa syukur bila kita tengok orang susah ..bersusah payah untuk meneruskan kehidupan dengan mencari sesuap rezeki untuk keluarga. yang paling terharu bila dowg sanggup berlapar bila masuk time rehat! nampak sangat dowg tengah berjimat demi elak pbaziran coz nak tampung pbelanjaan keluarga. ada juga yang bawa bekal bagai! aku pun terjoin sekali dengan benda-benda ni! alhamdullillah ! bersyukur sangat! moga kita semua dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segalanya. aminnnnnnnnn...

orait! now stop pasai sedey2 ni ..jap lagi ku update kembali ..isu menarik pasai diri i yer ..yg terkini!! huhu ...

da.aaaaaaaaa... curi masa keje tulis benda ni... oppssss! sowi bosss!! ^_^

No comments:

Post a Comment