LOVE YOUR LIFE















Wednesday, February 9, 2011

NEW.....coMING sooN.....

DISEBALIK SEMALAM

Disebalik semalam mengisahkan seorang gadis remaja yang terjerat ke dalam lembah kehancuran, apabila terpaksa menghabiskan sisa hidupnya sebagai pelayan bar di ibu kota. Disebalik itu, dia mula jatuh hati dengan seorang lelaki yang bernama  zahrul yang merupakan anak angkat kepada keluarga tengku faizal. Tengku farid pula merupakan umpama abangnya walaupun mereka seangkat dari segi umur. zahrul merupakan satu-satu lelaki yang berjaya  meyelamatkan diri lisa dari lembah hina semasa cuba melepaskan diri. Hanya zahrul berjaya megubah hidupnya. Satu perasaan cinta timbul antara mereka apabila mata sering  bertamu, jiwa saling bersatu dan langkah sering satu. namun panas tidak sampai ke petang apabila tengku farid mula mengintai lisa apabila berlaku satu kejadian (semasa dia hampir melanggar lisa di suatu tempat walaupun disedari oleh zahrul sendiri, namum zahrul hanya membiarkannya.)
Pertembungan antara mereka membuatkan zahrul terpaksa mebiarkan hatinya terluka dengan memberi ruang kepada tengku farid yang banyak membantunya sewaktu dia susah ,mungkin ini saja jalan untuk membalas jasa tengku farid dan sekeluarga.
Namun, cinta itu suci, suatu takdir telah berlaku apabila tengku farid mengalami masalah barah otak.  Mungkin kah lisa masih mengintai zahrul atau  sebaliknya??

2 comments:

  1. best la zu...

    tag u..:)
    http://funtionaloflife.blogspot.com/2011/02/first-time-dapat-tagyuhuutq-cik-fafa.html

    ReplyDelete
  2. huhuu...tq coz cmmnt
    insyallh...on d wy nk ciap..tp skunk ni buzy ckit...xtau lgi ble ciap..

    ReplyDelete